Intratuin, een organisatie met karakter
Professioneel, warm en creatief. Ambitieus en zorgvuldig. Intratuin is een levendige organisatie, waarin praktijkervaring en specialistische kennis elkaar versterken. Een hecht verband van zelfstandige ondernemers en beroepskrachten die met elkaar hard aan de weg timmeren. Een krachtige verkoopformule. Intratuin is niet voor niets marktleider met een naamsbekendheid van bijna honderd procent.
CASE:
Sosef Retail bedacht en implementeerde een attractief instore concept rondom de barbecue die zou inspireren en informeren. Om zo bij te dragen aan de versterking van Intratuin als buitenkook specialist.
Beleving creëren is vandaag de dag ongelooflijk belangrijk. Dit is niet verwonderlijk wanneer de volgende zaken worden bekeken:
- 70% van de aankoopbeslissingen vindt plaats op de winkelvloer
- Er is een direct en intensief bereik van de gewenste doelgroep
- Er is fysiek contact met het product en een directe dialoog met de consument
- Het zijn direct meetbare resultaten
- Het geeft grote verkoopstimulering
Doelen van beleving creëren kunnen zijn;
- Het geeft reuring op de vloer
- Stimuleren van formulebeleving
- Dienen tot inspiratie
- Laten proeven
- Doen onderscheiden
- Aanzetten tot aankoop
Als ervaren retailers weten wij als geen ander dat men vaak maar één kans krijgt om de juiste indruk op de klant te maken. Tijdens de instore demonstratie zetten we daarom professionele gebruikersvriendelijke demostands in. Deze perfecte presentatie is één van de kritische succesfactoren. We maakten gebruik van gepassioneerde, getrainde chefs die gespecialiseerd zijn in het geven van kookdemonstraties en presentaties en die gewend zijn geluid ondersteund te entertainen.
Door het inzetten van deze koks en door scherpe acties op de vloer werd dit concept een groot succes.
Daarbij verzorgden we de complete projectleiding en waren we oa. verantwoordelijk voor;
- de ontwikkeling en kwaliteit
- selectie en logistiek van de kook- en presentatie materialen
- communicatie met retailers
- fotografie en DTP
- planning van de acties
- instrueren en informeren van de koks
- receptontwikkeling en POS materialen
- verzorging van evaluaties en rapportage
|