|
Research
Vegro verpleegartikelen
Vegro winkels
Fashion
Frank Walder
van Uffelen mode
van Vuuren Mode
Food-tasting
Intratuin
Groenrijk
Landwinkel
Heerlijkheid Marienwaerdt
Smaakgeheim
Foodkitchen
Delicious
Joint-promotions
Jos Rijnaarts
Weekendjeweg.nl
Frederique's Choice
Overig
HPE de Groene koerier
Ferring Group |
Vegro Verpleegartikelen heeft 48 zorgwinkels en heeft als maatschappelijke onderneming tot doel individuele klanten optimale kansen te bieden bij het verbeteren van de levenskwaliteit. Als specialist in hulpmiddelen kan Vegro Verpleegartikelen als complementaire partner van onder andere AWBZ-organisaties meedenken, actief inspelen op de vraag en samenwerken, zodat een optimaal resultaat voor beide partijen behaald wordt.
CASE:
Vegro vroeg Sosef Retail om een mysteryvisit onderzoek te starten om de dienstverlening van de Vegro winkels te toetsen, De doelstellingen van de bezoeken waren:
- Het verhogen van de alertheid door een mogelijk bezoek van een Mystery Shopper
- Het meten van klant- en verkoopgerichtheid van de medewerkers
- Het toetsen van de uitstraling en verzorging van de Vegro winkels
- Bewustwording van hun gedrag creëren bij de medewerkers en het effect daarvan op de klant.
Sosef Retail ontwikkelde samen met Vegro de checklist met de gewenste onderwerpen.
De Mystery Shoppers werden door ons ingelicht en voorbereid op hun bezoeken, zodat zij een zo waarheidsgetrouwe situatie konden neerzetten. Vervolgens bezochten zij anoniem de winkels.
Zij keken, observeerden, luisterden en/of deden een aankoop. Alle besproken onderdelen werden anoniem en objectief beoordeeld. Onze Mystery Shoppers beoordeelden allen op dezelfde criteria, waardoor de uitslagen vergelijkbaar zijn. Als de locatie bezocht was voerden de Mystery Shoppers de resultaten en het verslag online in. Vervolgens konden we vanuit dit programma de resultaten uitlezen en vertalen in een presentatie. Daarna ontving Vegro, van iedere winkel apart, een individueel bezoekrapport en een totaal rapportage. |
|